UKEN SOM GIKK #8

Ukens høydepunkt

Gjøviktur med en god venn, og lavvoen å hørte på flinkeste og grommeste Anita og Øystein (Vangsteins Dansemusikk)

Ukens irritasjonsmoment

At noen som jeg trodde var gode venner sier en ting, og gjør en annen ting!

Ukens opptur

Vært på samtale, som var veldig positivt! Og hatt koselige telefonsamtaler med beste Mammaen min <3

Ukens innkjøp

Som nevnt tidligere, den buksen jeg viste dere i går som jeg kjøpte på H&M,de stolputene fra KID ,og de stjernene fra butikken som heter mange ting

Ukens beste treningsøkt

Helt klart den turen jeg gikk i dag, gikk ned til Dokka, også opp landmoveien, forbi skolen, ned Idrettsveien, litt bort Villaveien, og ned Tonveien, bort forbi Bergfossenteret og opp Sollisvingen også litt ovenfor veien før innkjøringen til Tonlia også hjem. Til sammen 7 km, i solskinn! Vært veldig ustabilt vær ellers denne uken!

Ukens sang

Little Bitty-Alan Jackson-fått dilla på den! 😀

Ukens mat opplevelse

Når jeg var på besøk hos Venke og Kent Are i går og vi spiste Lasagne- god mat i godt selskap er best da! Alltid koselig!

Ukens serie

Paradise Hotel selvfølgelig, ser ikke på noe annet på TV for tiden!

Sleng dere på denne #UKEN SOM GIKK. Og legg gjerne igjen bloggadressen deres så jeg kan se deres <3

Ønsker alle en superfin kveld videre! <3

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg