UKEN SOM GIKK #11

Ukens høydepunkt 

Helt klart 17 mai med koselig stund sammen med Stine <3 

Ukens irritasjonsmoment 

At jeg aldri kan føle meg bra og ha det bra stabilt over lengre tid! Synes det snart kan holde nå.. 🙁

Ukens opptur 

At jeg får med en god venn som tur følge i midten av uka som kommer! Det blir så koselig! 🙂 

Ukens innkjøp 

Bestilt meg billett til Staysman og lazz & Plumbo 

Ukens beste treningsøkt 

Gått veldig mange fine turer denne uken, så egentlig vanskelig å velge bare en! Men helt klart koseligst turen som jeg og Stine gikk sammen på 17. mai nede ved elva og tog bana ved renseanlegget, Alltid mest koselig med selskap på tur! 🙂 Også 5 kilometeren som jeg gikk på Fredag, og gått den i kveld også! Veldig fint å gå der! Bare litt bløtt og gjørmete der nå i dag i med det har regna enda mer! Var mer tørt der på Fredag når jeg gikk der kan man si! Men men. Fint likevel! 

Ukens sang 

Hørt på veldig masse forskjellige bra sanger!  Sannheten kommer frem-Hanne Mette band, MetLife 2017-Mike Emillio og Catman 2017-Mike Emillio

Ukens mat opplevelse 

Løvstek m/pommes frittes på Milano når Stine og jeg var der på 17 Mai! 🙂

Ukens serie 

Paradise hotel selvfølgelig! 🙂 

Sleng dere på uken som gikk dere også, er jo så kult. Legg gjerne igjen bloggen deres så jeg kan lese deres, er alltid spennende med folk som har #uken som gikk! Ønsker alle ei fin uke ! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg