Snilleste,søteste og grommeste!

I aften så har jeg og naboen vært på gåtur, vi gikk en annen vei, men noe av samme sted som når jeg gikk 5 kilometer turen. Også lekte ungene på lekeplass der, og jeg gikk litt lengre til postkassen og skrev navnet mitt i boka! Også grilla vi der ved lekeplassen! Var så koselig! Snilleste, søteste og grommeste er dem! Setter så uendelig stor pris på å være med dem og sånn 🙂 Jeg gikk til sammen 7 km da. Veldig fornøyd med det! 

Kan følge meg på instagram hvis dere har lyst 🙂 carinamariboe heter jeg der, også den som har lyst kan legge meg til som venn her på bloggen, for da kan jeg følge bloggen deres også 🙂 


Ønsker alle sammen riktig god natt! <3 

Blogges! 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg