Planer for Juni måned – mye som skjer!

Tenk det dere.. I dag er er det allerede 1 JUNI! Så nå tenkte jeg å fortelle dere om noen av planene jeg har for Juni måned- ganske mye som skjer i forhold til ellers! Gleder meg skikkelig til alle tingene! <3 

 

1. Den 5 Juni skal jeg ha besøk av venninna mi som heter Stine <3 Vi skal spille spill og lage oss god mat! 

2. Den 10 Juni skal Stine og jeg på Plumbo på Lavvotunet-utefest! 

4. Den 16 & 17 Juni skal jeg på Lavvotunet pub/lavvoen å høre på Vangsteins Dansemusikk! 

5. Den 27 Juni skal jeg til tannlegen på skjekk! 

6. I Juni måned den  29 Juni,30 Juni og 1 Juli skal jeg på Danseband Weekend ute på Lavvotunet! Torsdag spiller Anne Nørdsti & Calinaz, Fredag spiller Contrazt,Holidays & Pia Pihlgrens og til slutt Lørdag spiller Ingemars,Picazzo & Mona-Jill band. 7.

7.  Gåtur med en god venn som heter Per-Egil skal jeg også i Juni måned! 

8. Tur på Egon Restaurant med en god venn skal jeg 🙂 

 

Har dere noen kjekke planer for selveste Juni måned? 

Blogges! <3

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg