Beste følelse! <3

I dag har jeg vært på samtale, det gikk veldig fint! Som alltid med person som har forståelse! Og senere på dagen så har jeg vaska leiligheten, gjort litt annet husarbeid, beste følelse med nyvaska leilighet og ting på stell! 🙂 <3 Og i kveld har jeg vært ute å gått meg en tur, været så ikke lovende ut før i aften, men letta litt, og var opphold! Så da gikk jeg tur på til sammen 7 kilometer! Så fornøyd med det! Og etter det så ordna jeg meg middag! Og nå slapper av. Har vurdert å ha GIVEAWAY, er dere keen på at jeg skal ha det? Legg gjerne igjen en kommentar om dere vil jeg skal ha det! 🙂 

Ønsker alle sammen riktig god helg, kos dere max! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg