Går fortere enn noen gang! :-D

I aften har jeg og fritidskontakten min vært på gå tur, det var så koselig! 🙂 Vi gikk ene helselagsturen, den heter Bergehagen! = Nytt stempel i heftet! Nå går det virkelig fortere enn noen gang, i med jeg allerede har 13/14 stempel! Og enda så er det over 3 måneder til heftet skal være levert inn! Men går turer likevel jeg. Veldig mye og! Synes det er veldig kjekt med gå turer! 🙂 Og selvfølgelig tok jeg noen bilder på turen som jeg tenkte å dele med dere også 🙂 


Liker du å gå turer? 🙂 

God natt kjære lesere! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg