SÅNN CA NESTEN INGENTING!

I dag har jeg gjort sånn ca NESTEN INGENTING. Har det så vanskelig for tiden og føler meg fortvilet og nedenfor..Har prøvd å gjøre alt jeg kan, men likevel snur det ikke! Er ikke så lett som ALLE tror/sier.. Hadde det vært det så hadde jeg ikke vært der jeg føler meg nå.. Har faktisk vært ute å gått veldig liten tur da! Alt er bedre enn ingenting. 2 kilometer fullført! = gått til sammen 20,0 mil hittil i Juli måned! Også har jeg laga meg Amerikansk gryte m/ris til middag i dag !

Håper dere har hatt en fin dag snille dere! <3 Ønsker alle riktig god natt! 🙂 

Blogges! 

2 kommentarer
    1. Carina alle dager er ikke like.Du må selv finne ut hva som hjelper for deg 🙂 Vi som leser bloggen din kan bare komme med hva som hjelper oss og alle har ulike meninger 🙂 🙂 Du vet egentlig best selv flotte carina 🙂 🙂 Heier på deg fra sidelinja 🙂 Ha en flott kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg