SER FREM TIL NESTE UKE!

Hei kjære lesere 🙂 Nå tenker jeg på at jeg ser frem til neste uke, uke dagene, for tror virkelig ukedagene blir 10 ganger bedre enn det har vært! For fritidskontakten min er tilbake fra ferie uken som kommer, skal ha ett nytt opplegg i en time på Tirsdag, også kommer Pappa på besøk en av dagene neste uke også skal jeg på ei samtale. Også skal jeg ha 2 telefon samtaler i løpet av uken! Så har hvertfall mere troen på uken som kommer enn jeg har hatt tidligere med alt egentlig. Så håper virkelig det blir bra også 🙂 Også skal jeg se på flere koselige TV program neste uke, så det blir og veldig kjekt 🙂 Nemlig Vendela+Petter,Jakten på kjærligheten OG skal vi danse 🙂 

Ønsker alle en strålende Lørdag kveld! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg