NÅ SKAL JEG FORTELLE DERE…

I dag har vært en SKIKKELIG SPENNENDE DAG! Jeg har nemlig vært på 1. dag på ett sted jeg skal være å hjelpe til litt! Akkurat som praksis plass! Skal være på barnehage 🙂  i første omgang 1 gang pr uke, og mest sannsynlig litt mer etter hvert! Og var der i dag, Kjente så spenning! Masse nye folk, helt nytt sted og viste egentlig INGENTING! Bare at jeg skulle være på den minste avdelingen og møte der i dag kl 09! Så spenning, og glede i hele kroppen! Det var helt AMAZING! Gleder meg bare sånn SKIKKELIG til jeg skal dit igjen! #DRØM <3 

 

Ønsker alle en superfiin kveld! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg