MANGE BRA PÅ EN SESONG!

I dag er jeg i dårlig form, kjenner det på hele kroppen. Influensa aktig, kjennes det ut som! Vondt i halsen, uvæl i hele kroppen! Men har vært ute i dag likevel da! Gått til sammen 8 kilometer! Så skikkelig overasket over at jeg har klart det i dårlig form! Rett og slett! Også har jeg spist såvidt med mat! Tenkte å lage meg noe godt å spise! Så i dag ble det Meksikansk gryte m/ ris. Og var helt innenfor det jah! 🙂  Og i kveld har jeg faktisk sett på Skal vi danse! 🙂 Har hittil denne sesongen bare sett noen klipp! Men i kveld fikk jeg med meg hele programmet! Og er jo med SÅ MANGE BRA OG FLINKE dansere, på 1 SESONG! Så skikkelig kjekt å se på assa! 🙂 heier på 4 stykker! Hihi! Nemlig Marna,Grunde,Jorunn Stiansen og Ida! 🙂

Håper dere har hatt en kjekk Lørdag! <3 

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg