UKEN SOM GIKK #32

Ukens høydepunkt

Helt klart på Torsdag, 2 beste tingene på det jeg vet! Hjelpe til i barnehagen, og var med nye fritidskontakten min for første gang! Og praten gikk så lett og vi har en del interesser til felles, og ene etter andre tingen som vi skal gjøre fremover! Som er veldig kjekt! 😀

Ukens irritasjonsmoment

Samme som tidligere, folk som sier ting og ikke holder det 🙁 Og mange som ikke tar kontakt for tiden! Skikkelig trist! Rett og slett..

Ukens opptur

At jeg skal være med fritidskontakten videre, og det er og blir stabilt! Beste som er! 🙂

Ukens innkjøp

Kjøpt 1 julegave, men kan ikke si hva det er! Hehe 🙂

Ukens beste treningsøkt

Helt klart da jeg og ei til gikk Åvellahaugen på Tirsdag, det var veldig kjekt! 🙂 INGENTING slår gå tur med selskap! 🙂 Også da jeg og fritidskontakten min gikk Brovoldstien på Torsdag, så kjekt og koselig! <3

Ukens sang

E på vei- Rotlaus

Ukens mat opplevelse

Pizza på Egon på Tirsdag! 😀

Ukens serie

Som sist uke assa! Hihi! Jakten på kjærligheten,Farmen,Bloggerne og Skal vi danse 🙂 Love that! <3

Har dere hatt ei kjekk uke? <3 Legg gjerne igjen en kommentar hva DU har gjort for noe kjekt denne uke! <3

Blogges!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg