Hoping for better days!

Nå i helgen har jeg det skikkelig tungt! Uansett hva jeg prøver å gjøre.. Har ordna i leiligheten, gått masse turer, og gjort en del av det jeg pleier å gjøre til vanlig i allefall! Men jeg vet hvertall hvorfor jeg har det vanskelig og sånn. Og det er veldig lite jeg får gjort noe med, noe som er skikkelig trist! For jeg vil veldig gjerne ha det bedre! Ingenting jeg vil mer enn det! Og helt klart er helgene/høytider/ferier verst for min del! For da driver folk med sitt og opptatt med sitt! Og i ukedagene og til deler. Men veldig glad for den tiden jeg har med beste menneskene! <3 Og ukedagene så har jeg en del som skjer selv! har hun som kommer til meg en time hver uke, samtaler,barnehagen som jeg er hver torsdag <3 og 3 timer som jeg er med fritidskontakten min! <3 Og noen andre småting! Og har det kjekt med å ordne hjemme i leiligheten min! Som jeg synes er så fiint! <3 

Blir super glad hvis dere følger meg på instagram carinamariboe 

Ønsker alle sammen ei riktig fin uke! <3  

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg