PLANER I DESEMBER MÅNED!

Nå tenkte jeg å dele noen av mine planer for desember måned! Det som jeg vet om hittil hvertfall 🙂

1. Jeg skal pynte til Jul, senest på Søndag! Hihi <3

2. Jeg skal på Julegateåpning med fritidskontakten min og  ungene hennes, det blir såå koselig! <3

3. Jeg skal fortsette å være i barnehagen å hjelpe til! <3

4. Jeg skal gå turer, tross vinterværet!  <3

5. Jeg skal på Julekonsert! <3

6. Jeg skal ha hyggelige timer med fritidskontakten min hver uke! <3

7. Bake noe mer godt! <3

 

erster Advent mit Kerze und Plätzchen / first advent with candle and cookies

Har dere noen hyggelige planer for Desember måned? 🙂

Blogges!

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg