DET VIKTIGSTE I HELE LIVET!

Det viktigste i hele livet for meg, det er de rette personene jeg har i livet mitt! Hvis forholdet mellom meg og de personene er bra, da er livet mitt bra, hvis det er litt dårlig kontakt så er livet ikke helt fint, og hvis kontakten mellom meg og de personene er dårlig så er rett og slett livet dårlig og! Og når kontakten mellom meg og enkelte personer er litt ustabilt, da føler jeg meg heller ikke stabil selv! Og enkelte man har vanskeligheter med å stole på! Så er en veldig vanskelig greie! Men gjør alt hva jeg kan for å ha bra kontakt/så godt det lar seg gjøre med rette personer! Er så evig glad i familie og vennene mine og andre personer som jeg har ett sosialt nettverk med utenom ! Og barnehagen hver uke! Får bare ikke sagt hvor mye jeg setter pris på hver og en av dere! <3 Og ikke minst dere som leser bloggen min og legger igjen kommentar, og følger meg på instagram og sosiale medier og, evig glad og takknemlig for ALT snille dere! 🙂 <3

Carinamariboe på instagram

carmar92 på snapchat!

Blogges!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg