UKEN SOM GIKK #42

Ukens høydepunkt 

Da jeg var med fritidskontakten min på Tirsdag, helt klart gledenes tid! <3 Og barnehagen da jeg var der å hjalp til på Onsdag! Gledee! <3

Ukens irritasjonsmoment 

At enkelte er uærlige med meg og bryter avtaler :/ ! 

Ukens opptur

Mamma lagde Sjokolade kake til meg på bursdagen min, fikk koselige bursdagshilsninger og koseligste og fineste gavene jeg har fått til både bursdag og jul!  og samtalene jeg har hatt uken som har vært! 

Ukens innkjøp

Stor pose med garn, kjøpte mørk blå og lille farge! Til sammen 20 nøster, var tidenes kupp på Europris! 

Ukens beste treningsøkt 

Gikk tur i går på ettermiddagen og i dag på ettermiddagen! Samme turen, gikk nede i Ringebu og bortover, og samme veien tilbake! Var helt greit det! 5 kilometer fullført! Ikke verst bare det ! 

Ukens sang 

Når kjerkeklokka slår-Lewi Bergrud! 

Ukens mat opplevelse 

Fiskeboller m/hvit saus og poteter! 

Ukens serie 

Ikke sett på noe serie denne uken! 

Håper dere har hatt ei superfin uke, og ønsker alle ei ny strålende uke! <3 

Blogges! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg