DEN ALLER FØRSTE GANGEN JEG..

Mitt aller første møte med sminke 

Jeg begynte med sminke sent for så vidt! Søsteren min lærte meg litt når jeg gikk i sånn 7-9 klasse ca. Og siden da har jeg sminka meg sånn bare litt, med eyeliner,øyenskygge og mascara. 

Min aller første jobb 

Hvis praksis/og sånn på ungdomskolen og sånn teller så er det første jeg jobba med var praktisk prosjekt på ungdomskolen. Da jobba jeg i barnehage! Har også jobba på EGON restaurant på Lillehammer (på det hotellet der) 

Første gang jeg flyttet hjemmefra 

Flyttet hjemmefra når jeg var akkurat 18 år ca! Da bodde jeg på Bjørkelangen i Aurskog Høland! Var litt spesielt å bo alene, på et sted jeg samtidig ikke var VELDIG godt kjent med stedet og folk. Men foreldrene mine bodde ikke så langt unna da! Også lærte jeg veldig mye av det, og om meg selv! Så virkelig! Og når man flytter ut, flytter alene første gang så er det alltid litt spennende! Hehe! 

Min første hårkrise 

Helt klart første hårkrise var da jeg og ei til bleka håret mitt. Fra mørkt hår, til blondt. Bleka det mange ganger for å få vanlig blondt hår! Også var det for hardt for håret og svidde av meg store deler av håret! Aldri vært så fortvila før i hele mitt liv! Hva jeg skal gjøre. Måtte bestille frisør time å klippe meg så godt det lot seg “gjøre” skikkelig kort hår, ble bedre enn det var hvertfall! For var kort noen steder og lengre andre steder! Men heldigvis så skada det ikke hår røttene mine eller hva det heter?! Håret mitt er helt okei den dag i dag! Heldigvis! Legger med ett bilde under hvordan det så ut! Rett og slett ILLE var det! 

Synes det var litt gøy med sånn her innlegg! 🙂 Sleng dere på da?! 😀 Legg gjerne igjen en kommentar så leser jeg deres <3 

Blogges! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg