Årets første måned gikk sånn her..

Tenk det! Nå er årets første måned allerede gått! Og i morgen er det 1.Februar! Og har vært en måned som jeg fortsatt har vært syk! Med streptokokker og forkjølelse! Og skjedd masse ellers også på privat fronten! Både positivt og negativt! Men har gått masse turer årets første måned også! Gått alle dager bortsett fra 1 dag! En dag som jeg følte meg dårlig form, og skulle jobbe i barnehagen dagen etter. Derfor tok jeg det rolig den dagen! Og da klarte jeg barnehagen dagen etter, og det var helt fantastisk! 🙂 Så gått turer 30/31 dager. Så strålende fornøyd med det! Virkelig! 🙂 Gått til sammen 16,4 mil i Januar måned! 😀 

Har dere starta året aktivt? 🙂 

Blogges! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg