NÅ det gjelder!

I går hadde jeg besøk av en god venn. Det var hyggelig! Alltid hyggelig med besøk! Og vi gjorde noe som jeg elsker å gjøre! Nemlig spille spill! Vi spilte UNO igjen! Spilte serøst ca 5 og en halv time denne gangen også! Og i går aften følte jeg meg enda verre dårlig form! Har “bare” hatt vondt i halsen, og hosta så vidt. Fra mandag og til i går! Men i går ble jeg også skikkelig tett, og hosta enda mer.. Så fort jeg lea meg og sånt også! + ellers! Og har jo vært dårlig av og på i ca 4 måneder! Men har stort sett vært halsen og thats it! Bortsett fra slutten av Oktober! Og nå plutselig alt mulig. Og mista smaken og! Det suger så jævlig! Men tenkte uansett jeg måtte skrive ett innlegg til kjære dere likevel å fortelle hvordan ting var 🙂 Så i dag har jeg ikke gjort mye for å si det sånn! Men kanskje på tide å ta det rolig når man har blitt verre! Har seriøst ikke gjort det tidligere.. Så er nok nå det gjelder ser det ut som! Ønsker alle ei strålende helg videre! <3

Blogges!  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg