UKEN SOM GIKK#53

Ukens høydepunkt 

1. Onsdag da jeg var å hjalp til i barnehagen <3

2. Onsdag aften da det var lite møte med Røde kors, og liten gåtur! Endelig sesongen i gang! 😀 

3. Torsdag da jeg var med fritidskontakten min ! <3

4. Da jeg var med en god venn til Lillehammer på Fredag, var veldig koselig-som alltid! <3 🙂 Sånne ting man setter pris på! <3 Dette har vært en veldig aktiv uke med masse forskjellig som har skjedd-veldig mye mer enn til vanlig ellers! Men flott det ! 😀 

5. Lavvotunet fredag kveld og lørdag kveld å hørte på fin musikk Vangsteins Dansemusikk spilte! 😀 Fantastisk bra! -Som alltid! 🙂 

Ukens irritasjonsmoment 

Ikke noe nytt! 

Ukens opptur 

1. Samtale Torsdag,veldig bra! 

2. Da jeg var med hun som jeg er med en time hver uke, gikk koselig tur, og snakka om alt og ingenting 😀 

Ukens innkjøp 

Ikke kjøpt noe spesielt denne uken tror jeg! 

Ukens beste treningsøkt 

Gått masse kjekke turer denne uken også! Rundt i Landsbyen! 🙂 Alltid like kjekt det! 😀 Gått til sammen 9,1 mil hittil i Mars måned! Flott det 😀 

Ukens sang 

Bøgdabråk-Ein skål

Ukens mat opplevelse 

Medisterkaker, brun saus og potet! Spiste i går, var veldig godt! 😀 

Ukens serie 

Første uke har gått, nemlig Paradise hotel! 😀 Digger det! Endelig er det i gang! Også selvfølgelig Sophie Elises verden og Tangerudbakken! Koselig! 🙂 

Håper dere har hatt ei strålende fin uke, og ønsker alle ei ny flott uke! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg