UKEN SOM GIKK #54

Ukens høydepunkt

1. Da jeg var med fritidskontakten min på Torsdag, bakte og hadde det koselig <3 

2. Da jeg var i barnehagen å hjalp til på Onsdag! <3

3. Da jeg var med Mamma Mandag og Lørdag! <3

Ukens irritasjonsmoment 

At enkelte personer ikke kan være ordentlig med meg :/

Ukens opptur 

1. Samtaler Mandag og Fredag,føles bra! 🙂

2. Da jeg var med hun jeg er med en time hver uke og gikk tur! 🙂 

3. At klokken er stilt en time frem! Ææh! LIIIKER!! 

Ukens innkjøp

Kjøpte fint garn nøste som nevnt,øyenskygge fra BareMinerals også 2 moodsofnorway parfymer, og sist men ikke minst ett speil som jeg kjøpte av ei, speil fra black design. Kommer med eget innlegg med det senere når det blir hengt opp! 😀 

Ukens beste treningsøkt 

Gått mange flotte turer denne uken også, som alltid! Hihi! Veldig fornøyd med det! Og i dag i såå strålende fint vær gikk jeg opp til kirken, så til sammen 5 kilometer i dag. Og ellers denne uken gått til sammen alle turer ute 4,4 mil! Så strålende fornøyd med det! 🙂 

Ukens mat opplevelse 

Pizza på San Marino med Mamma i går, var veldig godt! 🙂 

Ukens sang 

Om alt går til helvette -Katastrofe 

Ukens serie 

Sophie Elises verden, Paradise Hotel, og Tangerudbakken! 😀 

Håper dere har hatt ei strålende fin uke, og ønsker alle ei ny super uke! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg