NOE JEG ALDRI HAR KJENT PÅ FØR!

Nå som min Mor har flyttet til Dokka, så er det så jeg faktisk kan GÅ å besøke henne/møtes  Noe jeg aldri har kunne kjent på før! Også + at vi alltid har møttes veldig sjelden tidligere.  For verken henne eller jeg har har førerkort!. Men nå er det bare å gå ut å gå om man skal sees! Vi har i dag vært ute på en gåtur ned til Dokka og sånn, også rundt der, også tilbake til henne OG, SÅ gikk jeg hjem til meg selv! Så kjekk dag det! Selv om enkelte ting er veldig tungt :/ Men gjør alt jeg kan for å gjøre det beste ut av det! 🙂 Veldig forskjellig føre ute, noen steder er det bart og helt toppers, og andre steder er det glatt. Gleder meg seriøst så til vår og sommer! <3 Flere som gjør? 🙂 Håper dere har hatt en super kjekk start på uken! 🙂 <3

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg