SYKEHUSET!

I dag har denne dagen kommet at jeg har vært på sykehuset, var nemlig i dag som jeg skulle dit å undersøke halsen, som jeg har mye vondt i hatt siden slutten av September! Av og på helt siden da! Også har jeg skikkelig store mandler, som jeg har hatt lenge.. Sa han på sykehuset også. Så fikk tilbud om å operere bort mandlene. Og det takler jeg bare ikke! Så i dag har jeg hatt en ekstra tung da! (Enda mer enn ellers) 

Legger med dagens bilde 🙂

Håper dere har hatt en fin dag! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg