SÅNN MAN SETTER UENDELIG STOR PRIS PÅ!

I dag er det Torsdag. Jeg er fortsatt ikke så veldig bra form. Men har vært ute å gått en liten tur. Må lufte seg litt.. Også har jeg vært med hun jeg er med en time  hver uke. og vi satt ute å snakka om alt mulig. Også var hun så snill å kjørte meg til butikken en liten tur. Også det største av alt..  Jeg var tom for paracet (jeg bruker det SVÆRT lite), men når jeg er sånn uvæl og vondt i halsen og sånn så er det veldig kjekt å ta det! Også min kjære Pappa var så snill å kom med paracet til meg! Dro hele over 5 mil hver vei for å gi meg det! Uendelig takknemlig! <3 

 

Håper dere har hatt en flott dag! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg