BILLETT BESTILT! :D

I dag har det vært nok en veldig varm dag! Slitsomt i seg selv det synes jeg! Men har møtt Mamma og gått tur med hun til noen butikker, også senere i aften så har jeg vært med fritidskontakten min. Og vi har gått tur langs veien, og elven tilbake. Såå koselig med gåtur med selskap. Virkelig GULL! Så ble til sammen 13 kilometer med gå turer i dag! Og utenom det så har jeg ordna litt husarbeid i heimen! 🙂 Også har jeg bestilt billett, for jeg skal besøke søsteren min snart! Så det blir veldig STAS! For har ikke sett henne på mellom 3-4 år! Så gleder meg veldig til å dra å besøke henne og se hvordan det ser ut stedet der dem bor! 🙂 

Håper dere har hatt en superfin dag! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg