SUPER FLOTT OG INNHOLDSRIK DAG! <3

I dag som det er Mandag, så har jeg vært i barnehagen å hjulpet til. Og det har vært så koselig og kjekt, som alltid! 🙂 Jeg blir så ubeskrivelig GLAD!! <3 Jeg elsker det! 🙂 Også etter jeg var ferdig der så gikk jeg å kjøpte meg solkrem. For brukt opp den lille jeg kjøpte forrige uke! Også vært å kjøpt meg ny Power bank til telefonen. For den andre finner jeg ikke igjen! Og den jeg kjøpte i dag, holder 2 ladinger, så det er super kjekt! Og i aften har jeg og hun jeg er med hver 3 uke gått en helselagstur, Bergevatnet! Så har skrevet navnet mitt i boka og nytt stempel i heftet! Og ingenting slår flott gåtur i flott terreng og med koselig selskap! 🙂 Så hatt en super flott og innholdsrik dag, og er super glad pga denne dagen ! <3 

Håper dere har hatt en superfin dag! <3 

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg