ER DET MULIG Å HA SÅ LITE PEILING?!

I dag har jeg gjort litt husarbeid inne før jeg skal dra bort snart. Også i kveld har jeg vært ute å skulle kjøpe mygg spray! For har fått så ekstremt mange myggestikk! Så gikk først på en butikk, og spørte om dem kunne  finne en til meg.. Også stolte på det og tok den og gikk ut fra butikken. Åsså var det jo sånn mygg spray som skal i rommet! Fant jeg ut når jeg var på tur hjem igjen… Så gikk å bytta den da! Også hadde dem ikke engang den jeg skulle ha! Så da fikk jeg pengene tilbake og måtte gå til en annen butikk og der hadde dem peiling og fant akkurat den jeg skulle ha! Er det mulig at de på ene butikken ikke hadde peiling ?! Haha! Men flott det ordna seg da! 😀 Ellers så har jeg begynt å pakke til jeg drar bort! Og gleder meg veldig! <3 

Ønsker dere en flott kveld videre og god natt alle i hop! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg