14!

Dagen som har vært så har jeg vært på en lang gåtur, på til sammen 11 kilometer! Jeg gikk til butikken først, også ned til elven også en runde der, også hjem. Veldig fin tur! Men ustabilt vær i dag faktisk! Så skinte sola, og så regna det litt, også varierende! Men det stopper ikke meg! Også gått en liten kveldstur i kveld på 2 km, så gått til sammen 13 kilometer i dag! Fornøyd med det! Når jeg skrev navnet mitt i tur boka så var det til sammen 14 som hadde gått der i dag før meg! Også når jeg snudde og gikk tilbake så var det 3 stykker som hadde vært der etter meg mens jeg gikk videre. 

Håper dere har hatt en finfin dag, og ønsker alle sammen riktig god helg! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg