TING JEG LIKER OG HATER MED SOMMEREN!

Nå som det er sommeren så tenkte jeg å fortelle dere ting jeg seriøst hater med sommeren! 😀 

1. At det ofte er VELDIG varmt, jeg er ikke noe glad i når det er for varmt! 

2. Tordenvær! 

3. MYGG! 

4. At det ofte skjer det blir flom! Det er trist! 

Da var jeg ferdig med de negative tingene! Nå skal jeg fortelle hva jeg synes er positivt med sommeren! 😀 <3

1. At man kan gå turer i skogen og finnes mer muligheter med gå turer! <3  Og gå helselagsturer og få stempel! Ææh, så GØY! 😀 <3

2. Fine blomster i veikanten <3 

3. Sommer sesongen i gang på lavvotunet, med masse bra musikk hvert år! <3 

4. Det skjer mer ting generelt! <3 

5. Det er lysere om kvelden! <3 

Hva synes dere er kjekt med sommeren? Legg gjerne igjen kommentar! <3 

Blogges! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg