UKEN SOM GIKK #67

Ukens høydepunkt 

Da jeg var i barnehagen å hjalp til Mandag! <3 

Ukens irritasjonsmoment 

Ikke noe nytt! 

Ukens opptur 

1. Sverigetur med Pappa Onsdag! <3

2. Overaskende besøk Søndag kveld! <3 

3. Samtale Tirsdag! 

4. Besøk Torsdag & Fredag! Alltid stas med besøk! 🙂 <3

5. Da jeg var med fritidskontakten min på Torsdag, såå koselig! <3 Hun som til og med lakka neglene mine! Så gøy! 

Ukens innkjøp 

I Sverige som jeg bl.a kjøpte klær, godteri, no pynteting, gave osv! Og kjøpte meg nye sko på Sport1

Ukens beste treningsøkt 

Gått masse flotte turer, som alltid! 🙂 Gått til sammen 15,4 mil hittil i Juni måned!

Ukens mat opplevelse 

Pølser m/potetmos fra Sverige! Var så godt ! 😀 

Ukens sang
Tg 2016- The Moose, ODEE

Ukens serie 

Ikke sett på TV denne uken heller! Men sett serie Paradise kollektivet, denne uken også! 😀 Gøy! 

Håper dere har hatt ei flott uke, og ønsker alle ei ny strålende uke! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg