UKEN SOM GIKK #68

Ukens høydepunkt 

1. Da jeg var med fritidskontakten min på Torsdag og vi bakte boller og hun fletta håret mitt og sånn 🙂 Såå koselig! <3

2. Danseband weekend Torsdag-Lørdag <3 

3. Da jeg møtte Madelen, som jeg ikke har møtt på 8 år! Var veldig stas! <3

4. Da jeg var i barnehagen på Mandag! <3 Siste dagen! Trist det! Men dagen var magisk! Med overaskelser og like gromt som ellers med søte barn! <3

Ukens irritasjonsmoment 

At enkelte ikke kan tenke med hode… 

Ukens opptur 

Samtale Onsdag og når jeg var med hun jeg er med en time hver uke! 🙂 

Ukens beste treningsøkt 

Gått veldig mange kjekke turer denne uken, som alltid! fks Langmyra helselagstur Onsdag! Og masse andre turer! 🙂  

Ukens innkjøp

Kjøpt meg en genser, hårfarge til jeg skal farge håret og en øyenskygge pallett! 🙂 

Ukens mat opplevelse 

Pizza på EGON med koselig selskap. Var veldig kjekt! 🙂 

Ukens serie 

Paradise kollektivet! 

Ukens sang 

Dans ein dans-Staut 

Håper dere har hatt ei superfin uke, og ønsker alle sammen ei ny strålende uke! 🙂 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg