UKEN SOM GIKK #79

Ukens høydepunkt 

1. Lillehammer tur med gode venner! Var så stort for meg, og så koselig! 🙂 <3 

2. Da jeg var med fritidskontakten min på Torsdag, og vi bakte og hadde det så kjekt! 😀 

Ukens irritasjonsmoment 

Ingenting nevnt ingenting glemt! 🙂

Ukens opptur 

1. Snakka med søstera mi på telefonen <3 

2. Telefon samtaler med samtale person! 

3. Møte med samtale person! 

Ukens innkjøp 

Kjøpte hårstrikker på BikBok i går, også fargeleggingsbok! Fant ei bok som var bare sånne tegninger som jeg liker! Og det som har vært vanskelig tidligere er å finne en bok der jeg liker alle tegningene! Det har seriøst aldri skjedd! Noen tegninger har vært på 2 sider, og  en del smått og sånt! Noe som da passer meg dårlig! Da jeg dessverre faktisk ser veldig dårlig!! Så var tidenes kjøp! 😀 

Ukens beste treningsøkt 

Gått veldig masse turer denne uken også, som alltid! Rundt i Landsbyen, og langs elven med Stine i går, veldig koselig tur! En gå tur er alltid flott! 😀 

Ukens mat opplevelse 

Spiste på Mc Donalds i går, med koselig selskap av venninner! Veldig koselig! <3

Ukens sang 

På gjensyn-Byting

Ukens serie 

Jakten på kjærligheten,Bloggerne og selvfølgelig Skal vi danse! Masse å se på tv nå, og mer blir det! Ææh! 😀 

Håper dere har hatt ei fin uke, og håper nye uken deres blir minst like fin! <3 

Blogges! 

4 kommentarer

Siste innlegg