FØRSTE DAG!

I dag, første dagen i uken, så har jeg vært ute å gått 2 turer. Ene med hun jeg er med en time hver tredje uke, også andre turen gikk jeg alene. Til sammen 9 kilometer gå tur ble det i dag da, så det er superflott første dagen i uken! 🙂 Også tørka støv i leiligheten og litt sånt også! 🙂 Og nå har jeg sett på Jakten på kjærligheten på TV også Bloggerne  🙂 Været har vært fint i dag også! Så det er superflott! Ellers er livet en stor kamp for tiden! Men prøve å tenke positivt som jeg prøver! 

Ønsker dere en flott kveld videre ! <3 

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg