REKORD!!

I går kveld var jeg i lavvon. Hadde planlagt det med meg selv helt siden arrangementet var lagt ut! 🙂 Og hadde en følelse av at det kom til å komme masse folk dit! For det skjønner jeg godt! Så jeg var der ca 20 minutter før det åpnet! Så jeg var der nemlig 20.40. Haha! Og det er jeg glad for faktisk. For da fikk jeg bra plass hele kvelden 🙂 For det kom masse folk! Rune Rudberg spilte fra 23-02. Og var hele tiden like bra! Og PUBKLIKUMSREKORD INNE I LAVVON!! 😀 Bare helt supert da!! 😀 

Ønsker dere en fin aften alle i hop! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg