Hvor har jeg vært?

Nå er det 4 døgn siden jeg blogget! Og det skal jeg fortelle dere hvorfor. For jeg elsker jo å skrive innlegg her til dere 🙂 Men jeg har vært borte. Hvor har jeg vært? JEG HAR NEMLIG VÆRT HOS MIN SØSTER, og hilst på tanteungen min, for aller første gang! Det er det fineste som har skjedd!! <3 Har ikke ord engang!! Ting jeg aldri har gjort har skjedd! <3 Jeg har holdt han, passa på han,vært med å bada han, og seriøst VÆRT med på helsestasjon når han skulle på kontroll! Noe jeg HVERTFALL ikke har gjort før! Og det var så stort, og jeg blir bare helt rørt! Også har jeg aldri vært med å hatt BABY SHOWER for noen! Men det overasket 4 av vennene til søstera mi og jeg henne med! (Litt sent, i med hu allerede har født! Men SYKT KJEKT var det! <33 Og noe ENDA større har skjedd! Som er helt uvirkelig og det største som har skjedd I HELE MITT LIV! HELT UVIRKELIG!!! Jeg kom hjem fra søstera mi i kveld! Vært borte i 3 døgn! 🙂 Utenom det jeg nevnte ovenfor som vi har gjort så har vi spilt Radio bingo, sett litt på kjøpesenteret der og litt sånt! Ganske lang busstur, men gikk veldig fint denne gangen også heldigvis! 🙂 7 1/2 time med buss hver vei! Og når jeg kom til Lillehammer igjen, så ble jeg henta også stakk vi en tur innom Strandtorget! Det var også veldig kjekt, for sjelden jeg er der! Håper dere har hatt flotte dager! <3 

Blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg