UKEN SOM GIKK#90

Ukens høydepunkt 

1. Da jeg var å hilste på min tanteunge <3 Største!!  Og besøkte søstera mi og Julian Alexander Mandag-Torsdag <3 Beste uken PÅ EVIGHETER-alt i alt! 

2. Koselig besøk fra Fredag-Søndag! Kan ikke sammenlignes med noen! Kjærlighet! <3

Ukens irritasjonsmoment 

At enkelte ikke forstår!! 

Ukens opptur 

Koselige telefon samtaler!! 🙂

Ukens innkjøp

Kjøpt meg stilongs og kjøpt meg lykt på Til bords! Åh, er SÅ fornøyd med den! 

Ukens mat opplevelse 

Pizza fra Milano med koselig selskap! 🙂 

Ukens beste treningsøkt 

Gått en del småturer, 2 turer nede ved elven, og andre turer 🙂 Fornøyd med det! Selv om jeg klarte å dette på glatta i dag som var under sørpa og slått meg fordærva! Haha! Gått det ikke gikk verre!

Ukens sang 

Åh, er så mange sanger som har kommet ut som jeg bare DIGGER nå! DIGGER Ole Ivars nå (som har fått ny vokalist) 

Nå kjæm jula snart-Ole Ivars, Jeg kan se deg-Sebastian Moen og Ray Moen,Juro Caravan-Bjørns Orkester,Jul igjen-Cir Cuz, Det blir ikke jul uten deg-Morgan Sulele,Juletragedien-Linni Meister og Erik Follestad! 🙂 

Ukens serie 

Helt klart Farmen og Jakten på kjærligheten! 

Håper dere har hatt ei fin uke, og ny start på ny uke! <3 

Blogges! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg