GRUET MEG TIL INGEN NYTTE!!

I dag skulle jeg noe som jeg har gruet meg til lenge! Nemlig tannlegen! Skulle fikse ei tann. Og grua meg så til det, og var så nervøs! Og det var til ingen nytte. For fikk ikke ordnet det i dag pga jeg har munnsår. Så da kunne hu ikke gjøre det sa hun! Det viste jeg ikke faktisk.. Så det var da dagens nedtur i med jeg hadde grua meg så og håpa å få fiksa det og ferdig med det! Men da blir det å vente ei stund til og ordne det på nye timen jeg fikk!! Jaja, shit happens!!! 😀 Ellers utenom det hatt en helt okei dag, så godt det lar seg gjøre i alle fall. Har gått 2 turer, ene turen nede i sentrum og sånt! Og ble til sammen 9 kilometer på glatta (som er under snøen) Håper dere har hatt en super dag! <3 

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg