2 SISTE DAGENE!

I går så vaska jeg ferdig leiligheten, så nå ser det veldig fint ut her til helgen! 🙂 Også var jeg på samtale før på den dagen. Også i dag har jeg vært ute å gått tur, også ellers laga middag og sånn 🙂 Helgene er veldig ofte ekstremt ensomt, og da ofte ekstra mange tanker kommer! ! Men MÅ gjøre det beste ut av det! Nå skal jeg straks kose meg med å se Sophie Elises verden-reprisen fra torsdag, som jeg ikke fikk sett da! Så bare helt SUPERT at det går i reprise i kveld!! 😀 Som jeg gleder meg!!

Ønsker dere en flott kveld! 🙂 

Blogges! <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg