4-5 uker!

Reklame |

I dag har jeg vært på samtale, (hatt på telefon siste 4-5 ukene) men først i dag så var jeg der! Og det var veldig flott! Ting er veldig vanskelig for tiden! Er det ikke det ene, så er det noe annet! Så mildt sagt FLER ting som er vanskelig nå, enn ellers! Men en ting som er 110% sikkert, og det er å ha noen å snakke med / og noen å være med er det som betyr EKSTREMT mye for meg, SPESIELT nå! Ellers så har jeg vært med fritidskontakten min i dag! Det var veldig kjekt! – Som alltid! <3 Vi var på Gjøvik en tur! Kjøpte noen ting, også spiste vi mat, også gikk vi faktisk en tur der også! Så det var veldig kjekt! Tiden bare raste forbi! Også etter jeg kom hjem så pakka opp varene, også vært ute å gått en liten tur til!

God kveld videre alle! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg