ALDRI FEIL!

I går gikk jeg til gapahuken. Det var veldig fint! Fin tur alltid det, slår aldri feil å gå dit! Veldig populær sti, det er tydelig! Møter stadig en del folk som går/jogger/løper den stien! Og utsikten er SÅ fiiin! 🙂 Og i dag  har jeg  vært på jobb! Det er like bra som alltid! Beste ungene og beste kollegaene! Og tiden går SÅ fort! Og tiden går så fort til nytt barnehage år også! Og det VET jeg blir veldig bra! Gleder meg til tiden videre på beste jobben EVER! <3 En ting er SIKKERT! Jeg er SÅ takknemlig for DET jeg har, og DE jeg har i livet mitt! Smilefjes! Håper alle har hatt ei nydelig kort uke! 🙂 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg