ALDRI SKJEDD FØR!

Mandag spilte Mamma og jeg radio bingo. Er skikkelig lenge siden jeg har gjort det! Men jeg pleier seriøst aldri å vinne! Har vunnet bare en gang før på den bingoen. Da vant jeg 150 kr ellernoe. Og nå så først så fikk jeg en 2 rekker, og da vant jeg 300 kr, og ikke bare det! Men på siste arket i boka, så vant jeg 3 rekker!!! STØRSTE premien i hele heftet! Nemlig 2000 kr!! Helt sykt!! Jeg har aldri før vunnet en 3 rekker sånn! Også ikke bare det, men mamma vant en 3 rekker på en av arkene, og hun vant 500 kroner! Skikkelgi gøy ass!

Har dere spilt Bingo før?

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg