BEDRE DAG ENN PÅ EVIGHETER!!

Denne dagen startet veldig bra! Startet rolig å slappa av hjemme. Også kom Pappa på besøk. Og vi har gjort noe jeg ikke hadde gjort denne sesongen! Nemlig grillet mat! Det var SÅ koselig! Bedre stund enn på lenge! 🙂 Og etter det så gikk jeg en tur, var en smule slitsomt i varmen! Men gikk da dæ å! Også senere gikk jeg på besøk til Mamma, vært der i kveld! Det gikk veldig greit! Spiste Vafler sammen og spilte Yatzy og slappa av. Håpe ting fortsetter sånn.. For dette er virkelig hva jeg ØNSKER og TRENGER!!! Ellers er ikke nettverket bra for tiden.. Men jeg gjør det beste ut av det! 🙂 Håper dere har en fin Sommer tid! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg