DE 2 SISTE DAGENE!

I går så var en av de jeg går tur med, og jeg på gåtur, nemlig en helselagstur! Jeg er SÅ gira på å gå de turene! Og det var kjekt å få gått langmyra også! Den som hun og jeg gikk i går! Den turen er veldig kort! Men mange av de andre er mye lengere også, så det er greit da! Og i dag har jeg vært i barnehagen å hjulpet til igjen! Er så GULL! <3 Også i kveld har jeg vært med fritidskontakten min. Gjort litt forskjellig! Blandt annet baka boller, også hjalp hu meg å vaske et vindu! Det der man må sitte/stå på benken (som jeg synes er ubehagelig) Også hengt opp ei ny gardin i det vinduet, og gjort om litt! Ble nydelig synes jeg! 🙂 Og støvsuga gulvene i kveld! Så fornøyd med dagens gjøremål! 🙂  Håper dere har hatt en flott dag!

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg