DE SISTE DAGENE!

I går var det endelig tid for kveld på lavvotunet igjen. Koselig plass, koselige folk, og MASSE bra konserter fremover! Sist jeg var på var Ole Ivars! Det var skikkelig bra! Og i går var det tid for Rune Rudberg og hele bandet! Leverte fra første til siste strofe! Og satt ved masse hyggelige folk som jeg har blitt kjent med der før, på en rekke mange koselige konserter der! Og denne uken har gått skikkelig fort! Allerede Søndag i dag! Gått skikkelig fort hele uken, men i dag har tiden gått skikkelig sakte! Haha! Men men! Hatt nydelige dager på jobben tidligere i uken, avtaler ellers med hyggelige ting, og hatt besøk, og fredag var det endelig tid for at jeg skulle til Gjøvik å kjøpe meg PC! Bedre PC enn jeg har hatt noen gang! Heter MacBook Air M2. Noen som har erfaringer med den pc? Og før fritifskontakt og jeg da dro til Gjøvik, så var vi å så på Russedåp 2023! Det var veldig kjekt! Også spilte vi Rummy spill! Som er kjempe gøy! Jeg er SÅ glad i å spille forskjellig spill! Og nå ser jeg SÅ frem til ny uke begynner i morra tidlig! <3 Håper dere har hatt ei kjekk helg! 

 

Blogges! 

 

1 kommentar
    1. Hei, god morgen, god kveld, hvordan har du det?
      Er dette bedre enn å være syk?

      Jeg følger bloggen din og liker innholdet og bildene dine veldig godt, selv om jeg ikke snakker norsk, prøver jeg å lære, fordi jeg synes kulturen din og landet ditt er vakkert.
      Jeg bor i Brasil
      Jeg synes Norge er vakkert og en dag vil jeg besøke det.
      Ha en fin dag eller natt og beste ønsker til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg