DEN ANDRE GANGEN GIKK DET, ENDELIG!

Ikke den første gangen, men andre gangen! Det har seg nemlig slik at for ei stund tilbake fikk jeg inkallelse til en hjerteundersøkelse! Og grua meg SKIKKELIG til det! Men for et par uker siden så stod jeg på bussplassen å venta på bussen, å skulle dra! Men så plutselig ble jeg ringt, å legen hadde blitt syk! Så da måtte jeg bare gå hjem, å vente på ny time i posten.. Og i dag var det tid for den nye timen, forsøk nr 2, og endelig gikk det! Og grua meg da skikkelig.. Ikke for at det er vondt, for gjør ingenting vondt! Men redd det var noe galt, så derfor!! Fikk det unnagjort! Alene.. Er virkelig veldig fornøyd med det! Ble ingen barnehage dag på meg i dag pga dette! Men ser SÅ frem til DET på Onsdag!! Yeeesss! <3 – Håper dere har hatt en fin start på uka! <3

 

Blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg