Det er flott!

I dag har været virkelig vært både og! Når jeg sku ut så regna det! greit nok! Men når jeg fikk gått såvidt så starta tordenvær! Og da snudde jeg fort! Jeg er veldig lite redd, men tordenvær er jeg pissredd! Blir helt desperat! Ekke bra! Men fakta! Men litt senere så tok det slutt, var bare litt heldigvis! Så da gikk jeg ut igjen, så da ble det tilsammen 7 km gåtur likevel! 🙂 Så det er flott! Og i kveld har jeg laga middag! Poteter, karbonader, og brun saus! Var det som frista såvidt i dag! Selv om matlysten ikke er på topp om dagen! Og ellers så har jeg gjort noe jeg ikke har gjort på lenge! Nemlig fargelagt! Og ikke bare det! Men i den nydelige boka som jeg har fått for ei stund siden av søstera mi siw med familie! Så det var nydelig! og ekstra koselig å fargelegge i! <3

Håper dere har hatt en nydelig dag! <3

Blogges!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg