DIGGER DET!

De siste dagene har jeg drevet med litt forskjellig! Blant annet gått Gjevlehaugen med fritidskontakten. Det var ekstra koselig! Rett og slett helt fantastisk gøy, koselig og alt! Også har vi prøvd en ny oppskrift, ny kake for min del! Som jeg aldri har prøvd å bake før faktisk! Så første gang prøvd! Nemlig Krydderkake med krem! Ble vellykket for å si det MILDT! Ostekake og den er min favoritt kake fra nå for å si det sånn! Også SÅ enkelt det faktisk var å lage denne krydderkaken! Ble kort uke denne uken igjen, pga pinse! Men var på jobb Onsdag, også vært på jobb i dag! Så det var veldig kjekt- som alltid! <3 Og i efta har bestått av sånne “kjedelige ting” vaska klær, fiksa oppvask, middag og sånn. I går var jeg hos frisøren, det var virkelig på tide nå! Klippa tuppene, og farge var på sin plass nå! Gleder meg bare SÅ til flere helselagsturer! Virkelig fått dilla att nå!! Digger det! Håper dere har hatt ei fantastisk uke! <3 Legger med bilde og oppskriften under! 

 

 

 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg