ENDELIG VAR DET TID FOR.. IGJEN!

Endelig Lørdag, og det betyr at det var tid for Skal vi danse igjen. I dag var det All stars! Nemlig tidligere deltagere tilbake, også noen ekstra dansere! Det var SÅ kult! Mange som til og med jeg har fulgt på sosiale medier, blogger osv. Martine Lunde,Alexander Seterstøl,Sophie Elise,tvillingbrødrene til Jørgine,Nelly og Agnethe. Og jeg synes Jørgine var veldig flink i kveld også, selv om hun ikke fikk aller mest poeng av dommerene, også Emilie Nereng var også flink idag også synes jeg! Men gikk ikke så bra med dansepartneren hennes stakkar! For når dem dansa så fikk han skulderen eller no ut av ledd. Så han måtte til legevakten etter dansen var ferdig!! Var 2 stykker som jeg synes ikke danset så bra i kveld, det var Adrian og Jahn Tore! Adrian tar det ikke seriøst virker det som! Så helt greit han gikk ut i kveld synes jeg! Hehe!  Har dere sett på kveldens episode ? Hva synes dere? 🙂

Blogges! 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg