ET ÅR ELDRE!

I dag har jeg bursdag! Et år eldre. Ikke verst! Har vært en tur i sentrum i dag, også vært ute å spist mat. Synes jeg fortjente det i dag! 😀 Også har dagen vært helt annerledes, i forhold til dem andre. Pleid å dra hjem til Mamma sist år (som da ble en reise, dro da 21 desember) Og året før der feira jeg med begge foreldrene mine, men i år skal jeg være hjemme. Og familie båndet er helt annerledes blitt. Frem og tilbake etter foreldrene mine separerte seg og skilte seg. For 2 1/2 år siden! Og ingenting kommer å bli som det var! Langt der ifra! Men jeg SKAL takle dette her!! Stay strong!! –Håper dere har hatt en super dag! <3 Og ønsker alle sammen ei riktig god jul! <3 Ta vare på hverandre! Kos dere, det skal jeg!! 😀 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg