FINT, MEN TÅRER SOM PRESSA PÅ!

I dag har jeg vært med fritidskontakten min. Vi har gått en tur, bestilt noe på internett, og vært en tur på Cubus. Det var super kjekt, og så koselig stund på formiddagen 🙂 Også etter det så var jeg på samtale. Det gikk greit, som det stort sett alltid gjør 🙂 Også i kveld har jeg spist middag med Mamma, også har vi spilt radio bingo. Det var veldig gøy, selv om det ikke ble noe gevinst denne gangen heller! Hehe! Også nå har jeg vært trist og lei meg! Hvor mye en kommentar/svar kan såre når det er et så sårt og trist tema for meg som har det livet jeg har etter tragiske ting som har skjedd tidligere i mitt liv!!

Håper dere har det fint flotte lesere! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg