FLERE TING PÅ RETT PLASS IGJEN!

Nå er ferien over for denne gang, og ting begynner virkelig å falle på plass igjen! Denne uken tror jeg virkelig blir bra!! I dag har jeg vært på en samtale, det gikk veldig fint! Også har jeg gått tur, på formiddagen. Før regnværet starta for fult! Var godt planlagt! Haha! Og i aften har jeg gjort litt småting i heimen. Det er alltid flott å få gjort! 🙂 Føler meg mye bedre etter samtale med rett person. Noen som ikke forstår noen ting (og da har det 0 effekt synes jeg altså) Også andre som VIRKELIG forstår en sin situasjon, og snakker om råd osv. Funker MYE bedre! Så veldig glad for at jeg har de rette personene jeg har! 😉 Og i kveld har jeg spilt radio bingo her i heimen! Det var kjekt det og! 🙂 Håper dere har hatt en finfin start på uken! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg